Share This Post

Hírek / Politika / Videó

Hadházy csőbe húzta az M1 műsorvezetőjét

Pártszakadás helyett a korrupcióról és a kormányzati médiatúlsúlyról beszélt az LMP leköszönő társelnöke.

Életében először, és szerinte utoljára járt az M1 stúdiójában Hadházy Ákos. Az LMP leköszönő társelnökét arról kérdezték volna az évi több mint 80 milliárd forintból fenntartott köztévé reggeli műsorában, hogy mi várható pártja körül a jövőben, számít-e szakadásra.

Ehelyett azonban a politikus a korrupcióról beszélt, megkérdezte a köztévé műsorvezetőjét, hogy emlékszik-e miről beszélt, amikor legutóbbi ottjártakor ismertette, hogyan lopták el Farkas Flóriánék a roma felzárkóztatásra szánt pénzeket. Az M1 műsorvezetője nem emlékezett erre, így Hadházy felidézte, hogy másfél éves LMP társelnöksége alatt egyszer sem hívták be a közmédia stúdiójába.

Ekkor lendült bele igazán a politikus, és arról kezdett beszélni, hogy a választás végeredménye nem csak az ellenzéki feszültségeken múlt, hanem azon is, hogy az állam „milliárdokat költött olyan hazugságok terjesztésére”, hogy az ellenzék csak azért beszél a korrupcióról, mert menekültek millióit akarják betelepíteni. Hozzátette, az ellenzék is fontos problémának tartja a menekültügyet, de még erről sem kérdezték meg őket. Ugyanakkor nem csak ez az egy probléma van Magyarországon, de a többiről sem engedték őket beszélni az MTVA-ban.

„Ön elhiszi, hogy az ellenzék egymillió menekültet hozna be Magyarországra?” – tette fel a kérdést Hadházy. A műsorvezető ezt annyival rázta le, hogy ő nem nyilváníthat véleményt politikai kérdésekről.

Megjegyezte, az ország lakosságának 60 százalékát csak kormánypárti médiumok érnek el, amelyekből az emberek nem tudnak kiegyensúlyozottan tájékozódni.

Az állami tévé műsorvezetője közben bizonygatta, hogy ők hívták az LMP politikusait, de Hadházy szerint nem történt ilyen. Egyébként is, léteznek más csatornák is – tette hozzá a műsorvezető, majd kijelentette: az ellenzék egyébként sem tudott kormányképesnek látszani.

A stúdiófelvételt követően a politikus a Facebook-oldalán is „eldicsekedett” az interjúval. Mint írta:

A királyi tv az ellenzékben levő feszültségekről – mint a választási kudarc egyetlen okáról- szeretett volna kérdezni. Elmondtam, hogy ezek sajnos vannak, de a legfontosabb ok abban van, hogy Vajna Andi megvette nyilván lopott pénzből a TV2-t és az összes vidéki rádiót, Matolcsy fia az Origót, Mészáros Lőrinc pedig az összes vidéki lapot (és mellesleg becsukta a Népszabadságot), Habonyék pedig a mocskos állami hirdetésekből fenntartanak egy Lokál nevű szennylapot, amit minden háztartásba eljuttatnak. Az emberek 60 százalékát csak az állami agitációs propaganda hírei érik el – ez a választási eredmény igazi oka (a sorozatos csalásokon és a kétség kívül meglevő ellenzéki impotencia mellett).

Ma voltam először és azt hiszem, utoljára a királyi tv reggeli show-jában. Megkérdeztem a műsorvezetőt, hogy emlékszik-e…

Közzétette: Hadházy Ákos – 2018. április 21.

Szöveg: HírTV, videó: M1 Ma este

Share This Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>